Odečet vodoměrů se bude provádět v dubnu 2021 a následně vždy do konce 4 měsíce daného roku. V letošním roce 2020 se již odečet provádět nebude!!!!
Nespokojenost s veřejnou dopravou
3. Pojmenování (název) životní situace
Nespokojenost s veřejnou dopravou
4. Základní informace k životní situaci
Připomínky se týkají zajištění dopravní obsluhy území, návaznosti spojů veřejné dopravy, dodržování jízdních řádů a dodržování přepravního řádu.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
V této věci je oprávněn jednat občan.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Splnění všech požadovaných náležitostí.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Podejte písemnou stížnost na příslušný úřad, při osobní návštěvě lze stížnost vznést i ústně.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Pokud se stížnost týká tramvajové, trolejbusové nebo městské autobusové dopravy, kontaktujte úřad příslušného města.
Jestliže se problém týká regionální železniční dopravy nebo meziměstské autobusové dopravy, obraťte se na krajský úřad.
V případě nespokojenosti s dálkovou železniční dopravou, která je provozována v závazku veřejné služby, se obraťte na
Ministerstvo dopravy .
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Údaje obsažené v podání musí být co nejpřesnější a konkrétní, zvláště jedná-li se o připomínku, která má charakter stížnosti.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty stanovují vnitřní předpisy jednotlivých úřadů, zpravidla se jedná o lhůtu do 30 dnů.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Stížnost lze zaslat na e-mailovou adresu příslušného úřadu.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
18. Jaké jsou související předpisy
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Na postup při vyřizování podání je možné podat stížnost vedoucímu příslušného úřadu (u krajského úřadu jeho řediteli, u městského úřadu tajemníkovi).
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Vůči občanovi nemohou být uplatněny žádné sankce.
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
25. Za správnost návodu odpovídá útvar
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace
Historie Bohdanečska
Unikátní kniha o historii Bohdanečska byla po šesti letech dokončena.
Kniha mapuje historii Bohdanče a okolních obcí, spousty historických materiálů, fotografií a map. Kniha má formát A3, má 704 stran a váží 6 kg.
Knihu je možno zakoupit na Obecním úřadě v Bohdanči, popřípadě zaslat poštou.
prezentace knihy - ukázka vybraných stran
SDH
SDH Bohdaneč a Obec Bohdaneč v roce 2019 za přispění nadace Agrofert opravila a zrekonstruovala hasičskou stříkačku, která bude sloužit pro potřeby zásahové jednotky obce Bohdaneč, ale i pro závodní družstva v požárním sportu SDH Bohdaneč.
Fotogalerie
Náhodný výběr z galerie
06.jpg
Aktuální počasí
dnes, pondělí 25. 1. 2021
oblačno
0 °C
-4 °C
úterý
26. 1.
polojasno
-2/-5 °C
středa
27. 1.
mírné sněžení
0/-3 °C
Kalendář
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Partneři, svazky, projekty