Odečet vodoměrů se bude provádět v dubnu 2021 a následně vždy do konce 4 měsíce daného roku. V letošním roce 2020 se již odečet provádět nebude!!!!
Akreditace vzdělávacích institucí a vzdělávacích programů zaměřených na další vzdělávání pedagogických pracovníků
3. Pojmenování (název) životní situace
Akreditace vzdělávacích institucí a vzdělávacích programů zaměřených na další vzdělávání pedagogických pracovníků
4. Základní informace k životní situaci
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
V této věci je oprávněna jednat fyzická nebo právnická osoba.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Splnění všech požadovaných náležitostí.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
8. Na které instituci životní situaci řešit
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Obraťte se na příslušného pracovníka oddělení DVPP a kariérního systému pedagogických pracovníků.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Součástí žádosti o akreditaci vzdělávací instituce musí být i žádost o akreditaci alespoň jednoho vzdělávacího programu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků podle
§ 27 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů .
K žádosti o akreditaci vzdělávací instituce se přiloží:
oprávnění ke vzdělávací činnosti podle zvláštního právního předpisu, přehled o personálním, technickém a materiálním vybavení žadatele o akreditaci vzdělávací instituce v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, přehled o dosavadní činnosti žadatele o akreditaci, vzdělávací program, o jehož akreditaci se současně žádá.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Tato záležitost bude vyřízena do 120 dnů ode dne přijetí žádosti.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Žádost lze podat prostřednictvím datové schránky.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
18. Jaké jsou související předpisy
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Žádost může být opětovně předložena po přepracování.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Neschválení žádosti, tzn. nevydání akreditace.
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
25. Za správnost návodu odpovídá útvar
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy / Odbor koordinace a dalšího vzdělávání / Oddělení DVPP a kariérního systému pedagogických pracovníků
26. Kontaktní osoba
Mgr. Jindřiška Naušová, tel.: 234 811 247
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace
Historie Bohdanečska
Unikátní kniha o historii Bohdanečska byla po šesti letech dokončena.
Kniha mapuje historii Bohdanče a okolních obcí, spousty historických materiálů, fotografií a map. Kniha má formát A3, má 704 stran a váží 6 kg.
Knihu je možno zakoupit na Obecním úřadě v Bohdanči, popřípadě zaslat poštou.
prezentace knihy - ukázka vybraných stran
SDH
SDH Bohdaneč a Obec Bohdaneč v roce 2019 za přispění nadace Agrofert opravila a zrekonstruovala hasičskou stříkačku, která bude sloužit pro potřeby zásahové jednotky obce Bohdaneč, ale i pro závodní družstva v požárním sportu SDH Bohdaneč.
Fotogalerie
Náhodný výběr z galerie
12.jpg
Aktuální počasí
dnes, středa 20. 1. 2021
zataženo
3 °C
-2 °C
čtvrtek
21. 1.
zataženo
1/-2 °C
pátek
22. 1.
zataženo
2/-1 °C
Kalendář
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Partneři, svazky, projekty