A picture

 

Poděkování Nadaci AGROFERTHasičský fondSDH Bohdaneč a Obec Bohdaneč v roce 2019 za přispění nadace Agrofert opravila a zrekonstruovala hasičskou stříkačku, která bude sloužit pro potřeby zásahové jednotky obce Bohdaneč, ale i pro závodní družstva v požárním sportu SDH Bohdaneč.

 

hhh

Unikátní kniha o historii Bohdanečska byla po šesti letech dokončena.

Kniha mapuje historii Bohdanče a okolních obcí, spousty historických materiálů, fotografií a map. Kniha má formát A3, má 704 stran a váží 6 kg.

Knihu je možno zakoupit na Obecním úřadě v Bohdanči, popřípadě zaslat poštou.

prezentace knihy - ukázka vybraných stran

Knihovna Bohdaneč

Obrazy Pavel Pícha

Kontakt: Pavel Pícha,

E-mail: pichapavel@email.cz
Web:   www.obrazy-pichapavel7.webnode.cz  

Římskokatolická farnost

Dřevařské centrum s.r.o.

MAS lípa pro venkov o.s.

VYUŽIJTE E-BOX

V budově Obecního úřadu v prostoru za vchodovými dveřmi byl umístěn tzv. E-Box, který slouží, jako sběrné místo pro vyřazená elektrozařízení.
Občané zde mohou vhazovat drobné elektrospotřebiče - např. kalkulačky, mobilní telefony, drobné počítačové vybavení apod.
POZOR : do E-Boxu nepatří zářivky a výbojky, baterie a akumulátory.

QR kód stránky

Mobilní aplikace

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Ztráta nebo odcizení důležitých osobních potřeb v zahraničí

3. Pojmenování (název) životní situace

Ztráta nebo odcizení důležitých osobních potřeb v zahraničí

4. Základní informace k životní situaci

Pomoc při ztrátě nebo odcizení důležitých osobních potřeb v zahraničí.
Důležitými osobními potřebami se rozumí - např. léky nebo zdravotní pomůcky.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci jedná občan České republiky, jehož důležité osobní potřeby se ztratily nebo byly odcizeny, případně (v jeho zájmu) jiná osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Občan České republiky obvykle nahlásí zásadnější ztrátu nebo odcizení důležitých osobních potřeb policii v místě svého pobytu (dále jen "místní policie") a požádá, aby mu o tom vydala potvrzení.
Pokud však občan České republiky není schopen řešit situaci s místní policií samostatně, může se obrátit (doporučujeme neprodleně) na zastupitelský úřad České republiky v zemi svého pobytu.
Zastupitelský úřad České republiky pomůže postiženému občanovi radou, jak situaci řešit, zprostředkováním kontaktu s místní policií, příp. s rodinnými příslušníky či přáteli.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Telefonickým či jiným spojením s místy uvedenými v bodě 08.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Občan České republiky se může obrátit na:

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici doklad totožnosti, z něhož vyplývá, že je postižený občanem České republiky.
Dále je třeba poskytnout potřebné informace o okolnostech, za nichž ke ztrátě nebo odcizení důležitých osobních potřeb došlo.
Pokud již postižený občan vzniklou situaci oznámil místní policii a teprve následně se obrací na zastupitelský úřad České republiky, pak je žádoucí mít k dispozici také doklad o oznámení ztráty nebo odcizení důležitých osobních potřeb (vydaný místní policií).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Místní policie ani zastupitelský úřad České republiky (za svou součinnost v této situaci) nevybírají žádné poplatky.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty nejsou stanoveny.
V závislosti na konkrétních okolnostech případu však jedná místní policie i zastupitelský úřad České republiky tak, aby při řešení této situace nedocházelo k nežádoucím prodlevám.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou předem stanoveni; mohou však jimi být např. rodinní příslušníci či přátelé, jenž byli (na žádost postiženého občana) kontaktováni zastupitelským úřadem České republiky, osoby cestující s postiženým občanem, svědci, pojišťovna apod.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou zpravidla vyžadovány, žádána však může být součinnost postiženého občana (záleží na okolnostech konkrétního případu).

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz může postižený občan zaslat na e-mailovou adresu zastupitelského úřadu České republiky v zemi svého pobytu.

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.08.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.